Ce ai făcut George Lucas…?

Ca un copil naiv de 8 ani am crezut că toate cele zise de internet că George Lucas a schimbat iară Star Wars erau false. Chiar dacă le-am văzut leaked pe youtube, chiar dacă în 2004 a făcut la fel,  schimbările tot nu m-au ținut departe de o revizionare a celor șase episoade. După aproape 14 ore de Star Wars zic: Ce ai făcut George Lucas…?

Spun asta nu doar pentru acele câteva mici schimbări, dar și pentru că am revăzut primele două epidoade din serie. Bineînțeles că high definition-ul nu are nici o legătură. Oricât de mare calitatea imaginii și a sunetului, Jar Jar Binks rămâne la fel de prost ca replicile și jocul actoricesc din primele două filme. Poate că le observați  poate că nu, dar schimbările sunt acolo și cel mai probabil la lansarea lor în 3fuckingD începând cu anul viitor vom vedea noi schimbări la filme.

Dintre toate cel mai mult mă dezamăgește introducerea replicii: No! și continuarea ei cu: Noooooo! De ce? Pentru că nu era nevoie. Bătălia finală dintre Luke, Darth Vader și a treia roată, Împăratul nu necesita nici o replică în plus. Dar cine sunt eu, să-l contrazic pe marele George Lucas. Aici aveți varianta fără acel noooooo care, fără nici o jenă, e copiat din episodul III când Vader află că Padme a murit. Spuneți și voi după ce le-ați vizionat care variantă e mai profundă.

Pentru a sărbători cum se cuvine noua replică a lui Vader, v-am pus clipu de mai jos. Enjoy

Tu! Ce zici?

